ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ ΚΑΙ ΦΥΣΗ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ 1

ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΟΠΩΣ πχ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΚ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΙΚΕΤΑ ΣΑΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Μην ξεχνάτε

να κάνετε κλικ στον τίτλο του χάρτη (είναι με μπλε γράμματα στο τέλος) μετά τη λέξη «Προβολή» για να μεταφερθείτε σ’ αυτόν σε πλήρη οθόνη

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΤΟΛΙΔΙ










Και αυτό είναι το καινούργιο μου απόκτημα. Επένδυση χρημάτων απο την εκκαθάριση της σύνταξής μου (επιτέλους μετά απο 5 χρόνια ακριβώς) Οχι για το Εφ' Απαξ δεν ήρθε ακόμα η ώρα. Εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι παίξε γέλασε

Την προηγούμενη ανάρτηση με το λευκό Fiat την κρατώ έτσι τιμής ένεκεν γιατί με έσωσε την εποχή της αφραγκίας.

Οχι δεν προτίμησα τροχόσπιτο. Εκτός απο το νόμο περί μεταβιβάσεων που άλλαξε προς το χειρότερο, τελικά τα μειονεκτήματα του είναι περισσότερα απο τα πλεονεκτήματα. Τα έζησα και τα ξέρω απο πρώτο χέρι κι όποιος θέλει ας επικοινωνήσει μαζί μου να του ανοίξω τα μάτια. (Σε άλλη ανάρτηση ίσως τα απαριθμήσω ένα-ένα)

Εντάξη δεν κάνεις με αυτό πολυήμερες διακοπές. Κάνεις όμως ταξίδια αρκετών ημερών, πιο οικονομικά σε καύσιμα και διόδια και κοιμάσαι άνετα.



3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα
    Τι το καινούριο υπάρχει στην μεταβίβαση.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοτάξιδο....με όλη μου την καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. youtube.com Videos on Vimeo - Vimeo
    youtube.com Videos on Vimeo. Vimeo. The people who love to youtube converter watch videos on Vimeo. Video-streaming videos that give viewers the chance to experience moments of

    ΑπάντησηΔιαγραφή